Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.02.2011 16:23 - МАЛКО ШУМ ЗА НИЩО
Автор: vilas Категория: Други   
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2011 16:26


Напоследък много се шуми около мобилните оператори и предлаганите от тях услуги. И странно за какво се разправяме, като всичко се свежда до четири думи с ясно значение – скъпо, некачествено, нахално и некоректно.

   В понеделник на половин страница в „ТРУД” се жалва г-н Пиер Мелинджър, председател на управителния съвет на БТК, че тук сме далече от най-добрите Европейски практики, пък те си били изпълнили инвестиционната програма, че се противопоставят на евентуални опити за  ренационализацията и забележете, че са частна компания с близо 4 милиона клиенти и са ориентирани към клиентите, за разлика от държавната администрация. Не знам за вас, ама на мен това последното ми звучи нахално, ако и да е вярно! Ставало дума за договор за поддръжка на мрежата, който се видял на транспортния министър Александър Станков, като сключен без одобрението на управителния съвет, което е опровергано в същата публикациая, ако може да се вярва на думите на онзи чуждестранен господин, де!

   Но не ми е за това думата. Аз съм им клиент на тези още от времето когато прохождаха като частна компания. Към днешна дата използвам две сим карти, изплащам им два GSM апарата, имам домашен телефон и домашен интернет. Според тях съм лоялен клиент, така казват когато разговарят с мен. Това означава, че аз съм напълно коректен спрямо тях! Обаче вече месец те не са коректни спрямо мен, а и спрямо потеребителите от целия район! Причината, пак по техни думи е кабелна повреда. Стационарния няма сигнал, нета също… а отсреща – ни дума, ни вопъл, ни стон… След „Разговор с оператор” N#1 ми обещават да изпратят екип на място, на следващият ден между 15 и 17 часа. Аз чакам, чакам… два часа. Нищо! Час за посещение казал, но седмици после мълчал! Звъня и любезно ми се казва, че проблемът е „Кабелна повреда” N#1. Обясних, че съм ги чакал, че са ме възали... беше отговорено, че ВИВАКОМ няма практика да уведомява клиентите си в подобни ситуации. Тояга трябва, не практика. Времето лети, пък брояча си цъка... „Човека взе парите и каза чакай малко”... то да беше малко! Следват разговори с оператор с номера 2, 3, 4 до n! Спестявам ви ги, защото съдържанието им е сходно с предишните – вързаха ме да ги чакам още веднъж и после ми казаха, че ще оправят нещата след 9 дни. На деветият ден си получих обещаната услуга и започнах да я ползвам... три дни услугите посзвали и се веселили... и после отначало. Между 15 и 17 тръпнех в очакване и тихичко псувах. Последваха разговори с оператори с номена от n до +∞ и достигнахме до това, че ме информираха за „Кабелна повреда” N#2 и за нови 9 дни в които частната компания с близо 4 млн. клиенти към които е ориентирана  не ми предоставя това за което си плащам... после последваха нови 6 дни... чакам да чуя какво ще ми кажат след тях ...и нищо не би могло да ме учуди!

   Компания предлагаща комуникационни услуги на милиони потребители, която не е в състояние да отстрани кабелна повреда  повече от 20 дни? Това как се нарича? Идват ми наум четирите думи от увода плюс още една – некомпетентност. Е, и? Както всяка „сериозна” компания и тези разполагат с десетки юристи, които много добре са изготвили  типовият договор с клиентите - „Имате право да мълчите” ... и да плащате! В договора също пише, че те предоставят услуга, но в случайте когато не го правят, аз простосмъртният, плащащ своите данаци, гражданин на тази държава и лоялен клиент на частната компания с близо 4 млн. клиенти, към които е ориентирана, не мога, нито да разтрогна договора без да плащам неустойки, нито  да търся каквато и да е компенсация (освен стойнистта на самата услуга и то само, ако подаването е прекъснато за повече от 10 дни).

   Питам и отговор не чакам: Към кого сте ориентирани уважаема компания с близо 4 млн. клиенти! Към коЙ клиент точно сте ориентирани (вероятно има такъв... надявам се… надявам се поне един от вашите близо 4 млн. клиенти да е обслужван коректно, както повеляват най-добрите Европейски практики), защото към мен явно не сте!

   За срам отдавна не питам! Обаче... вместо да обяснявате каква е държавата и към кого е ориентирана, опитайте първо поставете в ред вашата структура. Някак не е красиво крадеца да вика: „Дръжте крадеца!”  





Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vilas
Категория: Други
Прочетен: 44753
Постинги: 7
Коментари: 7
Гласове: 411
Архив