Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.10.2007 13:45 - Скъпи учители, наистина сте скъпи!
Автор: vilas Категория: Други   
Прочетен: 1505 Коментари: 2 Гласове:
0



 Отново за учителите! Живи да ги ожалиш! Ама не в нашата реалност! 
Ние "тъпите", които не се занимаваме с просвета, ходим на работа! Бачкатори сме и си плащаме всичко както му е реда. И за нас сиренето скача. И нашите доходи ги топи инфлацията. Ние също живеем в България. 
 Мен примерно ме е грижа за така нареченото ни образование повече от колкото ги е грижа 95% от учителите. Тези които имат деца-ученици доста добре разбират за какво говоря. Тези, които също като мен са били ученици сравнително скоро-също! 
 Ама те "горките" и по сто лева на година не заслужават! Я си направете един опит. Разходете се по улицата и питайте учениците кой е написал "Под игото"! Питайте ги бе! Питайте и за Първата Световна война! Ще се смеете много! Лошото е че не е смешно. Трагедия, бедни ми Йорик!
  Когато се заговори за качеството на образованието учителите си мълчат. Защо ли? Срам ги е, мамка им! Почват клишетата за младежта, такова било новото поколение, дръжки! 
 Скъпи учители, нали вашата работа е да учите децата! Ми вършете я де! Мотивирайте ги! Как? Незная! Това е вашата работа, аз ли да Ви казвам как да я вършите? Аз съм бачкатор. Вие сте хората на просветата.  Постарайте се да поднасяте материала така, че да им е интересно! Да имат желание.
  Вие не сте на РЕЦИТАЛ, скъпи учители! Не влизайте в класните стаи като насила. Не гледайте децата с неприязън. Вие сте учители за да научите учениците! Явно обаче не се справяте. Малко Ви дават, но пък Вие не давате повече. 
 Скъпи учители, простете ми немислимата и безобразна аналогия между вашето възвишено призвание и моя гаден, долед, селски и тъп занаят-този на плочкаджията. Ако се случи така, че не залепя простите си плочкли както трябва, се случва така, че не си взимам възнагражденийцето! Който не работи качествено не взима пари! Това е то пазарна икономика!
 Скъпи учители! Наистина сте ми скъпи. Плащам данъци, за да учите по-младите ми сънародници, а то излиза че си хвърлям парите на вятъра, на тоя дето духа. То поне да духахте.
 Драги ученици. Имам едно предложение. Щом свърши седянката организирайте и вие една. Стачкувайте за двойно по-високи оценки. Ей така, на калпак. Хич да не Ви дреме кой колко знае, кой какви усилия полага. Бъдете единни. Искам да стачкуват поне 98% от Вас.


Тагове:   наистина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashaaleksov - Точно така - много са ни "скъпи"
26.10.2007 19:02
Много си прав!
цитирай
2. isis - ---
18.11.2007 15:51
Малко хора се сетиха и за тази гледна точка! Добре написан постинг!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vilas
Категория: Други
Прочетен: 44735
Постинги: 7
Коментари: 7
Гласове: 411
Архив